Communicatieplan in food & foodindustry

Hoe bereikt u met uw boodschap de doelgroep die u voor ogen hebt? Heeft u al een communicatieplan? Welke media zet u daarbij in? U wilt een nieuwe aantrekkelijke website of weten hoe uw site hoger in google komt te staan? Een aansprekende nieuwsbrief? Een advertorial plaatsen in een vakblad? Of u weet helemaal niet wat u wil; alleen dát er wat moet gebeuren?

Saskia Stender: “Waar anderen puur in advertenties denken, denken wij met u mee in uw marketingstrategie. Wij zetten daarbij net een stap extra waar anderen stoppen. Onze sterke punten zijn het goed kunnen luisteren naar uw wensen, onze jarenlange ervaring en actuele kennis van alle mogelijkheden en de markt. Zo komen we tot een optimale inzet van communicatiemiddelen.”

Een crossmediaal communicatieplan?

Denk aan een combinatie van de volgende kanalen:

  • relatiemagazine
  • huisstijl/logo’s
  • leaflets
  • advertenties/opmaak
  • advertorials/branded content
  • redactioneel voor allerlei vormen van content
  • nieuwsbrieven zowel digitaal als in print
  • websites
  • apps
  • videoproducties
  • fotografie
  • fotovideo’s
  • after effects animatie
  • online surveys (klanten onderzoek)
  • social media training
  • tailormade php oplossingen
  • relaties ontmoeten bij OSV en YFM
  • organisatie seminars/workshops/bedrijfsbezoeken
  • belettering van bedrijfsauto’s